ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗ STEFICON ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΑ TOURISM AWARDS ΜΕ ΤΗΝ ΕΔΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΩΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ
Η Περιφέρεια Αττικής και η Steficon απέσπασαν το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Video Content στα φετινά Tourism Awards, στα βραβεία-θεσμό του κλάδου. Με 11 αφηγηματικά και θεματικά videos, που σκηνοθέτησαν οι Θ. Παπαδουλάκης και Μ. Ντούζα, ενώ την παραγωγή εκτέλεσε η εταιρεία Steficon και μέρος αυτής η Indigo View, αναδείχθηκαν μοναδικές εικόνες και προορισμοί της Περιφέρειας Αττικής, επαναπροσδιορίζοντας τον τουριστικό χάρτη.
Επαναπροσδιορίζοντας την τουριστική ταυτότητα της Αττικής, η Steficon και η Περιφέρεια Αττικής με την καμπάνια Launching Attica as a tourist destination brand απέσπασαν το Silver βραβείο στην κατηγορία Destination management / Destination branding. Αποδεικνύοντας μέσα από τα θεματικά video πως η Αττική ορίζεται ως μια μητρόπολη του κόσμου, ένας σύγχρονος, κοσμοπολίτικος τουριστικός προορισμός που προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες και πολλαπλές επιλογές, σε ποικίλα κοινά, 12 μήνες το χρόνο.
Σε μία λαμπερή βραδιά που πραγματοποιήθηκε στο Περιστύλιο του Ζαππείου Μεγάρου, με μία λιτή ωστόσο τελετή λόγω των μέτρων προστασίας για την αντιμετώπιση της πανδημίας, ο Γιώργος Πατούλης, Περιφερειάρχης Αττικής, ο Μιχάλης Σαραντινός, Διευθύνων Σύμβουλος της Steficon και ο Θοδωρής Κουστογιαννόπουλος, Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, βρέθηκαν εκεί για να παραλάβουν τα βραβεία.