Η Steficon s.a, μετά από μία μακροχρόνια συνεργασία με τον όμιλο Attica Group, (Blue Star Ferries, Superfast Ferries, Africa Morocco Link, Hellenic Seaways) προχώρησε στον ανασχεδιασμό της ψηφιακής παρουσίας της AML, (Africa Morocco Link) όπου εκτελεί τα δρομολόγια Ισπανίας – Μαρόκου.
Συγκεκριμένα η Steficon s.a σχεδίασε και υλοποίησε ένα νέο web app, που παρουσιάζει όλες τις νέες τεχνολογίες στον χρήστη και αποτυπώνει την εταιρική ταυτότητα της AML. Ο σχεδιασμός έγινε σε mobile & desktop version και βασίστηκε σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: την προσέγγιση δύο εναλλακτικών εικαστικών (Mobile & desktop -UX) βασισμένο στο χρήστη και τις ανάγκες που δημιουργεί ένα mobile web app. Η τεχνολογική ανάπτυξη στις σύγχρονες προδιαγραφές. Η ολοκληρωμένη εμπειρία του χρήστη, μέσα από ταξιδιωτικές προτάσεις ανά προορισμό (Ισπανία – Μαρόκο), τέλος την δημιουργία ενός εύχρηστού και λειτουργικού custom cms, με στόχο την εύκολη επεξεργασία δεδομένων και λειτουργιών από τον πελάτη.
Η νέα ανανεωμένη ψηφιακή εικόνα, αντικατοπτρίζει την φιλοσοφία της της εμπορικής ναυτιλίας και παρουσιάζει όλες τις σύγχρονες προς τον επιβάτη λειτουργικότητες. Ο χρήστης μπορεί εύκολα από την πρώτη στιγμή να κλείσει το εισιτήριο του, να ενημερωθεί για τις υπηρεσίες και όλες τις πρώτες πληροφορίες που θέλει να λάβει πριν επιβίβαση του.
Η Steficon s.a με τον νέο ανασχεδιασμό, κατάφερε να σχεδιάσει και να υλοποιήσει μία νέα τεχνολογία για τον χρήστη, μέσα από την νέα εικόνα και την λειτουργικότητά του web app. Το νέο web app, θα υπηρετεί κάθε χρήστη – επιβάτη σε όλες τις ανάγκες του και θα εξελίξει την νέα τεχνολογία στην ψηφιακή εικόνα της εμπορικής ναυτιλίας.