Κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ενημέρωσης έχει σημειώσει σημαντική αύξηση στη δραστηριότητα των χρηστών. Η επιρροή του COVID-19 έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ζούμε, αφήνοντας τους περισσότερους από εμάς να παλεύουν με νέα πράγματα και ρουτίνες. Από τη σκοπιά των αριθμών, δεν υπήρξε ποτέ καλύτερος χρόνος για να απευθυνθείτε στο κοινό σας. Αλλά ταυτόχρονα, τι να δημοσιεύετε;
Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται για ψώνια ή υπηρεσίες εκτός των βασικών αναγκών. Αυτό, τυπικά, αφαιρεί μεγάλο μέρος του περιεχομένου και σου δημιουργεί απορίες σχετικά με το πως θα απασχολήσεις τους χρήστες. Ως εταιρία ψηφιακού μάρκετινγκ, θέλαμε να μοιραστούμε αυτές τις Συμβουλές για «Τι να Δημοσιεύετε στα Social Media» κατά τη διάρκεια εγκλεισμού.
Τι να δημοσιεύσετε στα Social Media:
Μια παγκόσμια πανδημία έχει δημιουργήσει κύματα αβεβαιότητας και άγχους μαζί με μαζικές διαταραχές. Το προφίλ μιας επιχείρησης σε μια εποχή όπως αυτή, στις κοινωνικές πλατφόρμες, θα πρέπει απλώς να είναι ανθρώπινο. Είμαστε όλοι μαζί σε αυτό, και κάνουμε ό, τι μπορούμε για να υποστηρίξουμε τους συνανθρώπους μας και να δημιουργήσουμε μια ισχυρότερη διαδικτυακή κοινότητα.
• Ενημέρωση - Οι άνθρωποι στρέφονται στις κοινωνικές πλατφόρμες για να ενημερωθούν και να πάρουν, όπως κι οπουδήποτε αλλού στο Διαδίκτυο. Μια βασική υπηρεσία που μπορεί να προσφέρει μια επιχείρηση είναι οι τρέχουσες, σχετικές και χρήσιμες πληροφορίες στην εξειδικευμένη θέση. Αυτός μπορεί να είναι ένας τρόπος για να συνδεθείτε για ανάγκες εξυπηρέτησης πελατών, να μοιραστείτε σημαντικές πληροφορίες COVID-19 από αξιόπιστες πηγές ή να χρησιμοποιήσετε την εμπειρία σας, για να παρέχετε τις σχετικές γνώσεις που μπορεί να χρειάζονται οι χρήστες αυτή τη στιγμή.
• Διασκέδαση - Βρείτε διάφορους τρόπους για να ψυχαγωγήσετε το κοινό σας στα διάφορα κανάλια σας. Μπορείτε να ζητήσετε από τους συναδέλφους να μοιράζονται εμπειρίες και εικόνες από την εργασία στο σπίτι τους. Κάντε το καλύτερο για να μείνετε στο εμπορικό προφίλ, αλλά μην φοβάστε να δοκιμάσετε κάτι διαφορετικό.
• Tips - Όπως ίσως έχετε μαντέψει από τον τίτλο, οι συμβουλές και οι λίστες είναι πάντα μια μεγάλη μορφή περιεχομένου. Αυτά προτείνουμε να είναι μικρότερα κομμάτια του περιεχομένου σας. Οι καλύτερες συμβουλές είναι εκείνες που βρίσκονται στον τομέα σας. Για παράδειγμα, αυτό το άρθρο έχει νόημα από μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ, αλλά θα μπορούσατε πραγματικά να μας εμπιστευθείτε για Συμβουλές Φαρμάκων;
• Σύνδεση - Για τις κοινότητες που βρίσκονται σε κλειστό χώρο, η απομόνωση και η μοναξιά μπορεί να είναι πολύ δύσκολη. Οι άνθρωποι προσπαθούν να συνδεθούν και να δημιουργούν μια τέλεια ευκαιρία για τα κοινωνικά μέσα. Απαντήστε στις ερωτήσεις των ανθρώπων που αλληλεπιδρούν μαζί σας. Δοκιμάστε τη ζωντανή ροή. Παίξτε παιχνίδια με τις κοινότητές σας και ξεκινήστε τις προκλήσεις. Επίσης μια πολύ καλή ιδέα είναι η συμμετοχή σε προκλήσεις άλλων ανθρώπων . Μοιραστείτε την ανθρώπινη πλευρά σας με τους οπαδούς σας και υποστηρίξτε ο ένας τον άλλον κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου.
Οι συμβουλές μας για το τι πρέπει να δημοσιεύσετε στα κοινωνικά μέσα κατά τη διάρκεια ενός κλειδώματος παρέχουν μερικές καλές ιδέες για το πώς να προσεγγίσετε τα κοινωνικά μέσα σε αυτό το σημερινό περιβάλλον. Κανείς δεν θέλει να βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση, αλλά φαίνεται ότι θα είμαστε εδώ για κάποιο χρονικό διάστημα, οπότε έχει νόημα να προσαρμόζουμε την προσέγγισή σας μέχρι να φτάσουμε σε ένα επίπεδο "κανονικό".
Πηγή: Lounge Lizard