Banner
News & Press
28.01.15
Η Steficon αναδείχθηκε νικήτρια στο spec του Υπουργείου Πολιτισμού με αντικείμενο «Εθνική Πινακοθήκη, ένα ανοικτό ψηφιακό Μουσείο». Το έργο έχει ως στόχο τη δυνατότητα προσπέλασης του πολιτιστικού αποθέματος της Εθνικής Πινακοθήκης από όσο δυνατόν ευρύτερο κοινό και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων υπηρεσίες επιμέλειας του ψηφιακού αποθέματος της Πινακοθήκης, μελέτη ψηφιακής στρατηγικής, εμπλουτισμό ιστοτόπου (εξατομικευμένες σελίδες, εφαρμογές mobile, social media), πολυκαναλικές εφαρμογές, δράσεις δημοσιότητας, κ.α. Το budget του έργου διαμορφώθηκε στα 685.159 ευρώ
14.11.14
H Celestyal Cruises, η δημοφιλέστερη εταιρεία διοργάνωσης κρουαζιέρας, μετά την ανανέωση της εταιρικής της εικόνας, προχώρησε και σε ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας της www.celestyalcruises.com. Η νέα ιστοσελίδα είναι αισθητικά αναβαθμισμένη σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις στο web design και στο art direction, προσφέροντας καλύτερη και πιο ευχάριστη εμπειρία χρήσης χάρη στο πλήρως responsive design, στα πιο user-friendly views και στα ανανεωμένα εργαλεία του site. Επιπλέον, η Celestyal Cruises στα πλαίσια ανανέωσης της εταιρικής της ταυτότητας προχώρησε και σε δημιουργία νέου λογότυπου. Το νέο λογότυπο, εμπνευσμένο από αρχαιοελληνικά στοιχεία που παραπέμπουν στα ταξίδια και στον τουρισμό, απεικονίζει μια δίνη εμπνευσμένη από τον άνεμο και τον ήλιο, αλλά και από αρχαιοελληνικά σχήματα και κοσμήματα, σχηματίζοντας έναν αφαιρετικό ανεμόμυλο.     Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη του website υλοποιήθηκε από τη Steficon.
19.10.14
Μια νέα εποχή ξεκινάει για την ING Ελλάδος με την είσοδό της στον κόσμο των Social Media. Η STEFICON αναδείχθηκε νικήτρια, μετά από spec της ING, αναλαμβάνοντας την ανάπτυξη και διαχείριση της προβολής του αναγνωρισμένου brand στα κοινωνικά δίκτυα. Η αρχή έγινε με τη δημιουργία μια νέας σελίδας στο Facebook, η οποία συνέπεσε χρονικά με το λανσάρισμα των ολοκληρωμένων προϊόντων ασφάλισης υγείας της εταιρίας, Orange Easy. Πρόκειται για μία σειρά προγραμμάτων, τα οποία, με ένα ιδιαίτερα προσιτό ασφάλιστρο, προσφέρουν ολοκληρωμένη ασφάλιση υγείας και εύκολη πρόσβαση σε σύγχρονες και αξιόπιστες ιατρικές και διαγνωστικές υπηρεσίες.     Η νέα σελίδα στο Facebook, αποτελεί ένα μοναδικό σημείο συνάντησης όλων των φίλων της εταιρίας. Στόχος της ING Ελλάδος είναι να αναπτύξει ένα ακόμα κανάλι επικοινωνίας με το κοινό, παρέχοντας, χρήσιμες συμβουλές και tips, που αποσκοπούν στη βελτίωση του επίπεδου ζωής μας. Παράλληλα, η νέα διαδικτυακή κοινότητα, τροφοδοτεί τους φίλους της με ξεχωριστές συμβουλές, μοναδικά apps, αλλά και πρακτικές, που με σύνθημα το «Live Well», τους ωθεί να αθλούνται περισσότερο, υιοθετώντας ένα υγιεινό τρόπο ζωής.   Ο κ. Μιχάλης Σαραντινός, Διευθύνων Σύμβουλος της STEFICON, ανέφερε σχετικά: «Αποτελεί μεγάλη τιμή, αλλά και πρόκληση για εμάς, το γεγονός ότι μια καταξιωμένη εταιρία όπως η ING, μας εμπιστεύεται την επικοινωνία της σε ένα διαδραστικό, δυναμικό και συνεχώς εξελίξιμο κανάλι, όπως τα social media». H STEFICON είναι ένα digital agency που ειδικεύεται στο online marketing, αξιοποιώντας όλα τα κανάλια επικοινωνίας όπως Social Media, Search Engines, Display Advertising, email marketing, Online Reputation Management και στην υλοποίηση web based, mobile και iPad εφαρμογών. Με διεθνή εμπειρία άνω των 12 ετών στην Ελλάδα, έχει παρουσία σε άλλες 5 χώρες.   Η ING είναι ένας από τους ισχυρότερους παγκόσμιους χρηματοοικονομικούς οργανισμούς, Ολλανδικής προέλευσης, με περισσότερους από 48 εκατομμύρια πελάτες, σε περισσότερες από 40 χώρες και περισσότερους από 75.000 εργαζόμενους. Στην Ελλάδα λειτουργεί από το 1980, και σήμερα, περισσότεροι από 350.000 Έλληνες καταναλωτές εμπιστεύονται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, οι οποίες παρέχονται μέσω ενός άρτια καταρτισμένου δίκτυο πωλήσεων 1.080 Ασφαλιστικών Συμβούλων.
25.07.14
Στα πλαίσια της πολιτικής της για την ενίσχυση πολιτιστικών προσπαθειών με διεθνή εμβέλεια, η STEFICON είναι φέτος χορηγός του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Σύρου. Στα πλαίσια της χορηγίας της, η STEFICON δημιούργησε την ιστοσελίδα www.syrosfilmfestival.org, αναλαμβάνοντας παράλληλα και την προώθηση του φεστιβάλ στο εξωτερικό. Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Σύρου (SIFF) που πραγματοποιείται για 2η χρονιά από τις 26 Ιουλίου έως την 1η Αυγούστου 2014, αποσκοπεί́ στην προώθηση ταινιών οι οποίες στερούνται εκπροσώπησης στα κυρίαρχα φεστιβάλ, στην ένταξη του Ελληνικού και περιφερειακού κινηματογράφου εντός ενός διεθνούς περιβάλλοντος και στη δημιουργία ενός καινούργιου χώρου για τον κινηματογράφο στην Ελλάδα. Μερικά από τα σημεία στα οποία θα πραγματοποιηθεί το Φεστιβάλ, είναι ο θερινός κινηματογράφος «Παλλάς», το ναυπηγείο του Ταρσανά, το παραθαλάσσιο μπαρ «Αστέρια» και η Πινακοθήκη Κυκλάδων. Στο SIFF θα προβληθούν συνολικά περίπου 50 ταινίες.   H STEFICON είναι ένα digital agency που ειδικεύεται στο online marketing, αξιοποιώντας όλα τα κανάλια επικοινωνίας όπως Social Media, Search Engines, Display Advertising, email marketing, Online Reputation Management και στην υλοποίηση web based, mobile και iPad εφαρμογών. Με διεθνή εμπειρία άνω των 12 ετών στην Ελλάδα, έχει παρουσία σε άλλες 5 χώρες.     Το πρώτο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Σύρου (SIFF) πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2013. Είναι μια πρωτοβουλία του Jacob Moe και της Cassandra Celestin, οι οποίοι επισκέπτονται επί σειρά ετών τη Σύρο. Το SIFF αναδεικνύει την πρωτεύουσα του νησιού, την Ερμούπολη, οργανώνοντας προβολές σε διαφορετικούς χώρους στην πόλη και καλλιεργώντας συνεργασίες με τοπικές ομάδες. Πέρσι σε διάστημα 4 ημερών προβλήθηκαν 24 ταινίες και φιλοξενήθηκαν συζητήσεις μεταξύ επαγγελματιών και φορέων από το χώρο του κινηματογράφου. Παράλληλα, αναπτύχθηκαν σημαντικές συνεργασίες, όπως εκείνη με το Cinedoc. Σημαντική υπήρξε και η παρουσία του Φεστιβάλ στα ΜΜΕ με άρθρα/συνεντεύξεις σε μέσα όπως η Καθημερινή, η LIFO, το FLIX και η International Herald Tribune.
28.02.14
Few days ago the 9th version of the official exhibition for the enterprises that are operating in the hotel, restaurant and catering business (HO.RE.CA), took place in Athens' Metropolitan Expo. With great experience in digital strategy, our company presented two new display packages for SMB. Their characteristics where chosen based on the market needs, presented in the form of a basic and an advanced pack and promoted in a highly advantageous price.