Banner
H Pepsi πειραματίζεται με τις φωτογραφίες ως apps
pepsi_logo_newΣτα πλαίσια της συνεχόμενης αναζήτησης για νέους και αποδοτικούς τρόπους να προσεγγίσει το κοινό της η Pepsi σε συνεργασία με την Brand Affinity Technologies δημιούργησε ένα νέο εργαλείο το οποίο μετατρέπει τις φωτογραφίες σε sites περιεχομένου σε εφαρμογές με επιπλέον πληροφορίες σχετικά με το θέμα της φωτογραφίας. Έχοντας στην διάθεση της μια βάση δεδομένων με περισσότερους από 40.000 αθλητές και celebrities η εφαρμογή όταν ο επισκέπτης του site περνάει τον κέρσορα πάνω της, εμφανίζει links για videos, επιπλέον φωτογραφίες και άλλες πληροφορίες. Η εφαρμογή έχει ήδη τοποθετηθεί σε sites που συνολικά συγκεντρώνουν πάνω από 50 εκατομμύρια χρήστες.

Ο Bonin Bough (director of digital and social media της PepsiCo) δήλωσε ότι η εν λόγο εφαρμογή αναπτύχθηκε στα πλαίσια μιας προσπάθειας που έχει ξεκινήσει η εταιρεία για να ερευνήσει νέους τρόπους προσέγγισης του κοινού της και πιο συγκεκριμένα με μεθόδους οι οποίες «γεφυρώνουν τα πληρωμένα και κερδισμένα μέσα, σε ένα πλαίσιο συντακτικού περιεχομένου»
Πηγή: Adweek